Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective / George E. Belch & Michael A. Belch
(Irwin/McGraw-Hill series in marketing)
データ種別 | 図書 |
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版 | 4th ed |
出版年 | c1998 |
出版者 | Boston, Mass. : Irwin/McGraw-Hill |
大きさ | xxii, 762 p. : ill. ; 29 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | バーコードNo | 状 態 | 利用注記 | ISBN | 文庫区分 | 取寄・予約 | 請求メモ | となりの本 | 指定図書 |
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白 6F閲覧室(大型本) |
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659.1:B42 | 0105928279 |
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0256218994 |
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一般注記 | Rev. ed. of: Introduction to advertising and promotion. 3rd ed. 1995 Includes bibliographical references (p. 725-743) and indexes |
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著者標目 | Belch, George E. (George Eugene) Belch, Michael A. |
件 名 | LCSH:Advertising LCSH:Sales promotion LCSH:Communication in marketing |
分 類 | LCC:HF5823 DC21:659.1 |
本文言語 | 英語 |
書誌ID | TA20255230 |
NCID | BA3498404X |
目次/あらすじ