このページのリンク

Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective / George E. Belch & Michael A. Belch
(Irwin/McGraw-Hill series in marketing)

データ種別 図書
4th ed
出版年 c1998
出版者 Boston, Mass. : Irwin/McGraw-Hill
大きさ xxii, 762 p. : ill. ; 29 cm

所蔵情報を非表示

白 6F閲覧室(大型本)
659.1:B42 0105928279
0256218994

書誌詳細を非表示

一般注記 Rev. ed. of: Introduction to advertising and promotion. 3rd ed. 1995
Includes bibliographical references (p. 725-743) and indexes
著者標目  Belch, George E. (George Eugene)
 Belch, Michael A.
件 名 LCSH:Advertising
LCSH:Sales promotion
LCSH:Communication in marketing
分 類 LCC:HF5823
DC21:659.1
本文言語 英語
書誌ID TA20255230
NCID BA3498404X
目次/あらすじ

 類似資料