Promotional culture : advertising, ideology and symbolic expression / Andrew Wernick
(Theory, culture & society)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版年 | 1991 |
出版者 | London ; Newbury Park : Sage Pub. |
大きさ | ix, 208 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | バーコードNo | 状 態 | 利用注記 | ISBN | 文庫区分 | 取寄・予約 | 請求メモ | となりの本 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
横 B2洋書 |
|
659.1:W49 | 1100499217 |
|
0803983905 |
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [199]-203) and index |
---|---|
著者標目 | *Wernick, Andrew |
件 名 | LCSH:Advertising -- Social aspects
全ての件名で検索
LCSH:Symbolism in advertising LCSH:Imagery (Psychology) LCSH:Popular culture |
分 類 | LCC:HF5821 DC20:659.1/042 DC20:659.1 |
本文言語 | 英語 |
書誌ID | TA20038638 |
NCID | BA13945822 |
目次/あらすじ