Framing and conceptualizing business models
(Critical perspectives on business and management ; . Business models / edited by Colin Haslam, Christian Nielsen and Xavier Lecocq ; v. 1)
データ種別 | 図書 |
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出版年 | 2015 |
出版者 | Abingdon : Routledge |
大きさ | xxiv, 384 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | バーコードNo | 状 態 | 利用注記 | ISBN | 文庫区分 | 取寄・予約 | 請求メモ | となりの本 | 指定図書 |
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白 6F閲覧室 |
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658.4012:H35:1 | 0106861297 |
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9780415747233 |
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一般注記 | Includes bibliographical references ISBN for subser.: 9780415747226 |
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著者標目 | Haslam, Colin Nielsen, Christian Lecocq, Xavier |
件 名 | LCSH:Strategic planning -- Mathematical models
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分 類 | LCC:HD30.28 DC23:658.4/012 |
本文言語 | 英語 |
書誌ID | BK00243823 |
NCID | BB17737755 |
目次/あらすじ