The political economy of the media / edited by Peter Golding and Graham Murdock
(International library of studies in media and culture ; 2)
(An Elgar reference collection)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版年 | c1997 |
出版者 | Cheltenham, U.K. ; Brookfield, Vt. : Edward Elgar |
大きさ | 2 v. : ill. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | バーコードNo | 状 態 | 利用注記 | ISBN | 文庫区分 | 取寄・予約 | 請求メモ | となりの本 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
横 B2洋書 | v. 1 | 302.23:G61:1 | 1100761814 |
|
|
|
|
||||
横 B2洋書 | v. 2 | 302.23:G61:2 | 1100761822 |
|
|
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
---|---|
著者標目 | Golding, Peter Murdock, Graham |
件 名 | LCSH:Mass media |
分 類 | LCC:P91.25 DC20:302.23 |
本文言語 | 英語 |
書誌ID | TA20364080 |
NCID | BA30245769 |