Narrating the rise of big business in the USA : how economists explain Standard Oil and Wal-Mart / Anne Mayhew
(Routledge international studies in business history ; 14)
データ種別 | 図書 |
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出版年 | 2008 |
出版者 | London : Routledge |
大きさ | x, 183 p. ; 23 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | バーコードNo | 状 態 | 利用注記 | ISBN | 文庫区分 | 取寄・予約 | 請求メモ | となりの本 | 指定図書 |
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白 7F閲覧室 |
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338.644:M46 | 0106578982 |
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9780415775342 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. [168]-178) and index |
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著者標目 | *Mayhew, Anne |
件 名 | LCSH:Big business -- United States -- History
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LCSH:Corporations -- United States -- Case studies 全ての件名で検索 LCSH:Standard Oil Company LCSH:Wal-Mart (Firm) |
分 類 | LCC:HD2785 DC22:338.6/440973 |
本文言語 | 英語 |
書誌ID | BK00122736 |
NCID | BA88054391 |
目次/あらすじ