このページのリンク

Relationship marketing : bringing quality, customer service and marketing together / Martin Christopher, Adrian Payne and David Ballantyne
(The Marketing series ; . Professional development)

データ種別 図書
出版年 1993, c1991
出版者 Oxford : Butterworth-Heinemann
大きさ viii, 204 p. : ill. ; 24 cm

所蔵情報を非表示

白 北/洋書
658.8:C55 0105753404
0750609788

書誌詳細を非表示

一般注記 "Published in association with the Chartered Institute of Marketing"--t.p.
"First published as a paperback edition 1993"--t.p. verso
Includes bibliographical references and index
著者標目  Christopher, Martin, 1945-
 Payne, Adrian
 Ballantyne, David, 1924-1986
 Institute of Marketing
件 名 LCSH:Marketing
LCSH:Customer service
LCSH:Quality control
分 類 DC20:658.8
本文言語 英語
書誌ID TA20151431
NCID BA21432630
目次/あらすじ

 類似資料