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Organizational orientation and capabilities / volume editor, Frederick Webster, Jr. ; contributors, Ajay K. Kohli, Philip Kotler, G. Tomas M. Hult
(Legends in marketing ; . George S. Day / series editor, Jagdish N. Sheth ; v. 4 . Strategic marketing)

データ種別 図書
出版年 2016
出版者 Los Angeles : Sage
大きさ xxiii, 309 p. : ill., port. ; 25 cm

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白 6F閲覧室 : hb 658.8:D27:4 0106911118



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一般注記 ISBN for the subseries "George S. Day" (set of 7 v.): 9789351502890
Includes bibliographical references
著者標目  *Day, George S.
Webster, Frederick
 Kohli, Ajay K.
 Kotler, Philip, 1931-
 Hult, G. Tomas M.
 Sheth, Jagdish N.
件 名 LCSH:Day, George S.
LCSH:Marketing
分 類 DC23:658.8
本文言語 英語
書誌ID BK00264553
NCID BB21330059

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