Organizational orientation and capabilities / volume editor, Frederick Webster, Jr. ; contributors, Ajay K. Kohli, Philip Kotler, G. Tomas M. Hult
(Legends in marketing ; . George S. Day / series editor, Jagdish N. Sheth ; v. 4 . Strategic marketing)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版年 | 2016 |
出版者 | Los Angeles : Sage |
大きさ | xxiii, 309 p. : ill., port. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | バーコードNo | 状 態 | 利用注記 | ISBN | 文庫区分 | 取寄・予約 | 請求メモ | となりの本 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
白 6F閲覧室 | : hb | 658.8:D27:4 | 0106911118 |
|
|
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | ISBN for the subseries "George S. Day" (set of 7 v.): 9789351502890 Includes bibliographical references |
---|---|
著者標目 | *Day, George S. Webster, Frederick Kohli, Ajay K. Kotler, Philip, 1931- Hult, G. Tomas M. Sheth, Jagdish N. |
件 名 | LCSH:Day, George S. LCSH:Marketing |
分 類 | DC23:658.8 |
本文言語 | 英語 |
書誌ID | BK00264553 |
NCID | BB21330059 |